Wednesday, March 30, 2011



A baby will make love stronger, days shorter, 

nights longer, bank balance smaller, 

home happier, clothes dirty, the past forgotten, and the

 future 

worth living for.





 Baby baby baby ouhh!!

Sekadar post untuk peringatan kpd diri sendiri...hehe


CIK SHARIERAH!!!

Sa mau mintak tlg sama kam0o....


"Boleyh bha kalo kao...."


Nanti kan...bila cik lila dah kawen kan...dan pregnant.... (msti sgt cute!!! ) \(^.^)/


Boleyh tak kamo0 datang jumpe saye.... dan ambil sesuatu dari saye yewp, untuk dberikan kpd cik lila yg dsygi...


Sesuatu Untok anak2 comel bliau... eheh....


Kamo0 mahu kan tolong aq Sharierah......?? Pleaseeee.....


Dan, nanti bila anak2 lila udah gede...(besar) katekan pd mereka...


Di suatu tmpat di luar sana...ada seorang pakcik yg pelik amat menyayangi mereka!!! kehkeh :)


Trimas ya Sharierah!!!


Smpaikan Salam Sayang kpd Daila, Hady dan Hana yewk ....







Tuesday, March 29, 2011


pour le monde que vous êtes une personne, 

mais pour moi tu es le monde....





Bonjour!! Salut! 

bienvenue sur mon post français d'abord \(^.^)y

Hari tu kan, Hari khamis lepas, 24/3 ade speaking test french. Maka sume dak2 dalam kelas tu menjadi bomoh terjun, trkumat-kamit mulut tuh dok hafal ayat kan... fuh sane...fuh sini....ish2...

di waktu tu sy xde d tmpat kejadian, maka trimas kpd cik riri kerana mengepos video cik lila sedang mmberi ucapan...jom tgk jom! Zaasss!!




video



Berikut merupakan transkrip penuh ucapan lila....sy sgt terharu dgn ucapan tu.....



Berterima kaseh lila!! Merci! J'aime toblerone juga...kehkeh....
Harap maklum video riri xde, sbb time tu alat perakam suara belum dcipta lagi.....kalo ade pn mmg ta boley dgr sbb halus sgt sorenye...bajet! 

Ni ayat c riri....




Yg ni lak ayat kmi...ce teka..ce teka....




mahu tido...daaa!












 Semalam kita jadi kawan, 
Kerana kenangan semalam....

Hari ini kita masih berkawan, 
Kerana janji semalam...

Esok kita akan terus berkawan, 
Kerana kita saling mendoakan...

Dan hari2 kemudiannya kita akan terus berkawan, 
Kerana kita tahu sakitnya perpisahan...

Tapi andai esok tiada lagi, 
Harapnya kita tetap menjadi kawan,

Kawan selamanya...Kawan dalam ingatan.....



:: Untuk kawan terbaik yang pernah dimiliki.... menyayangi kalian.

Saturday, March 5, 2011


Call me a stupid, call me a weirdo, if u don't like me there's the door. 


Call me skinny, call me fat, i can put it on or i can lose that. 


Call me annoying, call me dumb, excuse me miss I'm having fun. 


Call me a flirt, call me a fake, that's just me so give me a break. 


Call me pathetic, call me a geek, call me what you want, I'm just unique...