Friday, March 30, 2012

Projek Hujung Minggu.



Tora datang lagi, dengan idea yg ntah hape2.

Balek dota, singgah makan kat belakang mamak, kendian pergi atm. mahu lihat baki akaun simpanan...
ngeh ngeh ngeh... Di manakah ade atm berfungsi di awal pagi sebegini...??



mungkin yang ni...





-.-'



teroskan mencari....



AHAAA~!!





Pon boley...





eh2 cik mesin atm... segan la saye mcm ni.. ^_^






No. pin adalah rahsia peribadi kamu tahu?

*mintak tolong makcik kat belakang amikkan gambo, maceh makcik. ^_^







menunggu.... menunggu....



Siap!


ke kedai beli perkakas.... ngeh ngeh ngeh...



lapik rumput...


lapik rumput dari sudut lain... ngeh ngeh


maseh lagi lapik rumput.... dan pagar



lapik rumput yang tadi.... dan lampu!! ^_^



lebey banyak lampu~!!



lebey  banyak lampu yang boleh bernyala!! ^________^



lapik papan.... ditebok secukup rasa..




potong lapi rumpot td ikut bentuk papan...



macam gini...




pastu gamkan~




bateri 9v utk nyalakan lampu yang hebat tu




jimat duit, guna bateri dari lampu suloh kete... eheh





bapak r, menyala siot!!  *xcited tahap gaban



sambungan wayar... nampak mcm hasil kerja noob kan?
haa... oh tedah...  nmpk burok sbb kena buat sambungan selari,
kalo tidak nnt lampu menyala tak seia dan sekata... betol... ta tipoo...



suis....suis....




siap satu bahagian~!



terjumpa plak bendalah ni lebihan haritu...
aiskrim ni memainkan peranan penting dalam projek ini kamu tahu...




letak dalam sangkar dan nyalakan~!!




suggie berlagak seolah-olah takde ape yg berlaku....



kemudian...


*menjilat... menjilat....



seronok nampaknye...
*menjilat kiri....



menjilat kanan....




berhenti jap.... tarek napas...



ok, sudah2 le tu...







firdaus.zakaria