Wednesday, August 15, 2012




Perempuan datang atas nama cinta
Bunda pergi karena cinta

Digenangi air racun jingga adalah wajahmu
Seperti bulan lelap tidur di hatimu
yang berdinding kelam dan kedinginan

Ada apa dengannya
Meninggalkan hati untuk dicaci

Lalu kali ini aku melihat karya surga
dari mata seorang hawa

Ada apa dengan cinta

Tapi aku pasti akan kembali dalam satu purnama
untuk mempertanyakan kembali cintanya

Bukan untuknya, bukan untuk siapa
Tapi untukku
Karena aku ingin kamu 
Itu saja



Selesai.






firdaus.zakaria








Saturday, August 11, 2012



" relationship is not just holding hands 
while you understand each other, 
it's also having a lot of misunderstandings 
and still not leaving each other's hand "








Monday, August 6, 2012



"Omma. Adam ni penat la denga omma pok pek... pok pek.."




Hew hew hew. Si Adam ni keje dia kalau tak main lori satu rumah, membebel. Membebel je lah budak ni dari pagi sampai malam. Dari bazar Ramadhan kat Sentul ni bukak, sampai la mkcik tu kira duit, mengomel je keje dia.

Hoi.. rupanya dah 3 tahun umur si ketot ni. Kejap je masa berlalu. ^_^

Selamat Hari Lahir Adam Qhaleef <3





* baju tajaan RadiuSite.. eheh







firdaus.zakaria





Akhirnya!










video dah siap seminggu lepas. yg jadi problemonye bila tang nak masukkan sarikata (hambekk kau, 'sarikata' ). disebabkan movie maker aq dlm keadaan puasa sejak beberapa minggu ni, makanya haruslah bersabar dgn karenah bliau.... hari ni dah siap segala. lepas masuk subtitle, kembali ke trakax, dan skrg tgh tunggu bendalah ni dimuat naik ke youtube.


lega.








firdaus.zakaria









Shooting.Shooting.Shooting



Wani meminta bantuan utk video subjek management bliau dan rakan2.

Ahah~ sronok giler. penat giler. ngantok giler.

lensa2 kat dalam UiTM + rumah Becky + Setia City Mall.

Ni gambar hari kedua.

Hari pertama bz dgn rakaman dan bermain2... hurmm
































tgk gambar mcm xde kna mngena dgn shooting video kan?

mmg pn.

kwn2 aq mmg mcm ni. -.-'





firdaus.zakaria