Saturday, March 15, 2014

Allah... penatnya macam ni..

Hari yang faktab. ....

 Allahurabbi,

 Isnin (10.03.2014) aku mandikan dia,

 lepas beberapa minggu tak kena air,

 kurus dah,

cadangnya nak bagi kat orang,

 untuk adoption..

 kesian tgk dia mcm tu,

 tak terurus,

 takde kawan,

 x sangka x sempat...

 ah.... esoknya dia tak bergerak dah.


 Pagi tadi (Jumaat 14.03.2014) aku nak tanam lepas Subuh,

 keluar rumah,

 hilang.

Sangkar hilang.

Ghaib.

 Allahurabbi,

 manusia... manusia...

 aku hilang Poke,

 aku hilang semua gliders aku

 5 ekor weyh... termasuk Kuntum.

 Maaf Wani x jaga kuntum dengan baik.

 Allahurabbi,

 Kalau nak curi pun angkut la sekali makanan dorg...

 sebelah sangkar je aku letak...

 Ape yg dorg mkn skrg ni... ...

.....

Sunday, February 2, 2014

:)

Si tahi ke ganu, Kerja katenye. Semoga selamat sampai ye. Mampu doa dari kejauhan saje. Si satu makin tembam nampaknye. Diintai dari kejauhan juga. lama sgt dpn komputer tu.. bagus2.. tambah banyak2 sikit kg tu tau... Si kosong x nmpk puler rupenye, Masih kosong atau dah jadi satu.. Hurmm takkanlah jadi satu kan.. kekeke eh, tp nmpk sedap kuih tako tu Cubaan yg ohsem ye. Tahniah. Si adele masih di bank kah? Selalu ajak keluar tp x dpt Maaflaaa.. Bila nak bjimba bersama.. Roger2 lah ye :)